Sorry.

Jag har försummat (heter det så?) bloggen. Det har inte varit med flit, men jag har verkligen haft fullt upp i mitt lilla huvud, och dessutom så har jag inte alls mått bra den här veckan som varit. Mår fortfarande inte bra, men tänker inte gå närmre in på det.

 

Igår var det iaf hopplektion, och vi hade typ upphöjda bommar, studs. Ska försöka rita banan sen :)
Zetra skötte sig faktiskt väldigt bra, fick rätt galopp nästan varje gång efter. Dock är han så sjukt svår att svänga, och han lyssnar knappt för ytterskänkel, vilket är lite jobbigt. Det blir nästan så att man får kasta runt honom, vilket inte ser så bra ut.

 

Mamma filmade lite med hennes telefon, så får se ifall jag klipper ihop något.. Håll utkik! :D
Printscreen av finlen, här ser ni lite av "banan"

Kommentarer
Postat av: Elvira :-D

grym design verkligen LOVE<3

2011-12-13 @ 12:46:19
URL: http://toppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback