Smajlie :)

Idag har jag inte kunnat blogga, för jag har inte varit hemma.. är fortfarande inte hemma iof :) Ligger just nu i pöjkens säng, men hans bärbara, medans han leker nörd med sina kompisar (spelar dvs).. Och innan jag kom hit jobbade jag i 8 timmar. Extremt jobbigt.
Iaf, var inte det jag skulle skriva egentligen. Ville bara ge er en anledning till varför jag inte bloggat idag. Hehe.

Tänkte skriva att igår så köpte jag en liten julklapp till Exet, men ni får dock inte se förän efter julafton, då det blir lite som en julklapp till Lotta också :)

Och imorgon tänkte jag ta Exet, hans ben mår bra och Lotta har ridit den här veckan. Skönt att det inte var någonting, han hade säkert bara trampat lite snett eller nått :) Tänkte att jag skulle fortsätta lite på det Lotta gjorde idag, lösgörande. Han behöver det verkligen, och det brukar ge bra resultat. Känner att jag vill rida "Flugan" igen, om ni minns den? (Bild nedanför) Den funkade bra på honom!

Ska även ta hem mitt silvriga pannband, då jag vill ha det på Zetra på fredag, och jag kommer inte hinna åka ut på torsdag. Så Exet får ha sitt guldiga, men jag tror han överlever ;)

Haha minen! Och att jag har ut armbågarna. Annars gillar jag bilden, det faktum att det finns bilder då det inte ser ut som att jag sitter och håller skithårt helatiden, utan att jag faktiskt kan släppa tyglarna lite ibland, och han bär upp sig själv bra. Han kan om han vill :)

"Flugan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback