Misslyckad

Red Exet barbacka idag igen, och det gick åt helvet. Total katastorf.
Orkade inte rida så länge då helgen tagit kål på mig.

 

Hehe en rolig sak hände när jag skulle hoppa upp. Tänkte hoppa upp från "verandan" som är utanför stallet. Den är väl 20-40cm högre upp från marken. Så jag ställde honom bredvid för att jag skulle hoppa upp... helt plötsligt står Exet på verandan med framfötterna, och bara tittar på mig xP Typ... "Jahapp... nu då?" :P Knasboll<3

 

Sen när jag skulle hoppa upp tog jag i lite för mycket, så flög över. Mamma stod dubbelvikt av skratt! Inte kul! Gjorde illa mig :(

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: haha märkte det =) okej ska sänka havren han har väl blivit ännu mer pigg nu ju kallare det blivit =)

2011-12-12 @ 09:40:55
URL: http://sportryttarn.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elin & Rebecka

jätte fin blogg!

allt bra? kram!

2011-12-12 @ 11:09:36
URL: http://fffriendsforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback