It´s gonna take some time but I know you´re worth fighting for!

Ni minns att jag skulle hoppa Zetra med martingal idag? Det gjorde jag iaf, och det gick... hahaha vet inte vilket ord jag ska använda xP

 

Han blir väldigt stum i munnen, och är lite svår att reglera. Idag hoppade han ruskigt stort, och jag flög högt. Riktigt högt! Haha asså ni kommer säkert se sen i filmen. Lotta fattar inte att jag fortfarande vill starta honom på fredag, men som jag sa... Jag är inte mycket rädd om livet xP

 

Vi hoppade iaf en bana på 7 hinder, varav hindrerna låg på runt 90 idag (kändes högre.. kan vart för att han hoppade sjukt högt) Lite läskigt dock efter ett hinder då han snubblade till, trodde vi skulle gå omkull och det var inget kul. I mitt huvud spelades Meja-krachen upp, och jag vill inte vara med om det igen.
Trots att han var stark, så gick han väldigt bra ändå :) Är nöjd, och jag känner mig säker med honom, han räddar mig när vi kommer helt fel, och hoppar allt! Det finns så mycket kapacitet i den hästen, och jag är redo att kämpa tills det kommer fram. Han kan, och båda vill.

 

Det här känns bra!

 



Kommentarer
Postat av: malin

vilken fin blogg du har ! :)

2011-12-21 @ 14:59:22
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback