---

Måste jag verkligen behöva förklara vad jag menade igår ang det med loggor?
Det jag ville få fram var INTE att jag tyckte regeln var rätt, och jag menade INTE att jag tyckte det var fel att folk reagerar.

 

Det jag tycker är FEL är när tjejer i min ålder, sitter och skriver med versaler, och slänger in svordommar som varannat ord, på sin sketna jäkla blogg! Tjejer som beter sig som små snorungar och är bara allmänt dumma! För tror ni seriöst det är arga ungars bloggar som kommer få srf att ändra sig?

 

Jag har också saker som jag inte kommer få använda om regeln går igenom, men inte gråter jag över det.

 

Om ni tycker jag har fel så kan ni gott tycka det. Men då är det ni som säger att ni tycker om att läsa aggressiva inlägg konstant om exakt samma sak.

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: på henne lät det som att vi får komma in direkt =) hon frågade lite om vad det va för häst och hur mkt han hoppa så jag skrev att han va ett varmblod som hoppat rätt mkt men behöver mer träning emellan hindret och sånt =)

2011-12-27 @ 21:21:20
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback